5 Aralık 2012 Çarşamba

Düşenin dostu olmaz!



     Düşmez kalkmaz bi' Allah derler.Doğru.Çünkü benim düşmeyen arkadaşım yok.Bir tanesi her seferinde yere 5 cm kala kalkmayı beceriyordu (ki kutluyorum onu değişik bir meziyet) ama o bile düştü. Düşen arkadaşlarımı düşünüyorum da her biri ayrı bir blog konusu olabilecek düzeydeler.Hoşlandığı çocukla ilk buluşmasında düşenler mi dersiniz, düşerken hocasının tostuna tutunup okulda ünlenenler mi, merdiveni tek adımda inip mekana öyle giriş yapanlar mı ya da hepimizin fenomeni "uçan adam Sabri bey" gibi kendini yere atanlar mı? Hepsi gerçekten hafızamın baş tacı.Fakat yine de kendi düşüşümü tek geçerim.Kısmen de olsa bu konudaki başarımı gururla anlatmak istiyorum.
     Sıcak bir yaz günüydü.'Edebiyat parçalıyor' diyeceksiniz ama cidden ağustos ayıydı ve Altınoluk'ta tatildeydim.Her ne ise, Altınoluk'ta bulunmuş olanlar çok iyi bilir meydanda Mado'nun bir şubesi vardır.İşte ben o Mado'ya bir arkadaşımla beraber gitme gafletinde bulundum.Temizlik yapıldığı bir sırada mekana giriyor olmamız bizim için bir sinyaldi belki ama o gün algılarımız açık değildi diye tahmin ediyorum. Ben bir kaç kayma denemelerimden sonra çok büyük bir yanlışa sürüklendiğimi farkettim ama çok geçti.Sizin için düşüş pozisyonumun bir benzerini photoshop yardımıyla aktarmaya çalışacağım.
Bunun için yüksek atlama yapan bir sporcunun vücudunu kullandım çünkü gerçekten o açıyla düştüm.Sol kalçama doğru yaptığım yay hareketi yer ile buluştuğunda havadaki kadar estetik durmuyordu tabi.

                                    

         Peki ben bunu niye anlattım size? O kısıma geleyim.Bu sıradann bir düşüş gibi dursa da öyle değil aslında.Yerden yükselen ve yay çizen vücudum, insan varlığının evrendeki değişken sınırlarını yansıtıyor.Zeminde bulunan kum taneleri ise zamanın akışkanllığını simgelemekte.Peki ya ayın formu ve denize yansıttığı ışığı; o da bilginin gücünü temsil ediyor.Evet arkadaşlar sizin de anlayacağınız gibi  bu "illuminati".O her yerde.Varlığımızın köklerine eklemlenmiş.Hep bizimleydi ve bizimle olacak! 


        Buradan amaçsız düşenlere sesleniyorum.Arkadaş madem düşüyorsun bir mesajın olacak,öyle haybeye düşmeyeceksin! 





              

3 yorum:

  1. Haybeye düşenler için su postumu tavsiye ediyorum deniz, senin anlattıklarına denk gelecek seviyede post :)
    http://istanbulistanbulolali.blogspot.com/2012/07/dalga-gecmeyin.html

    YanıtlaSil
  2. Sadece okunası değil anlatılası bir post olmuş,ellerinize sağlık..üzüleyim mi şükredeyim mi bilemedim:)

    YanıtlaSil
  3. Üzülme bence, yeni bir şey öğrendik birlikte diye sevinebiliriz bile ama Resneli Niyazi gibi bir vatanseveri analım :)

    YanıtlaSil