15 Aralık 2012 Cumartesi

Hadi 'Şop'layalım:)



     Mimarlık eğitiminin benim açımdan iyi bir avantajı da photoshop programını öğrenmemdi sanırım.Ben daha çok eğlence ve mizah adına kullandım bu programı.Günlük hayatımda yarattığı popularite okul eğitimime olan katkısından daha fazlaydı.Bir çok arkadaşım bu hevesime malzeme oldu.Güzel de oldu:)
     Bir kaç "fotoşop" denemesini paylaşmak ve yüzünüzü bir az da olsa güldürmek niyetim.Haydi seyre!





 
Evet aylardır kuaföre gidip saçlarımı böyle kestireceğim..Güya :)
 
 
 
 
 
 


Evladın olsa sevilmez tadında bi "şop" :)
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Alnım havaalanı pisti gibi olmasa idare edermiş..
 
 
 
 
 
 
 

 
"Deniz kabul et artık sen sarışın olmamalısın" seslerini duyar gibiyim..
 
 
 
 
 
 
 

 
Ömür Gedik olma çabası..
 
 
 
 
 
 


"Cık" diyoruuz hep beraber ve beni dışlıyoruz...
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Hu huuuuu :)
 
 
 
 
 
 
 

 
Olmuş gibi gibi
 
 
 
 
 
 
 

 
Bu dünyaya bir tane Bade İşçil yeter'miş..



       Farklı çalışmalarımız devam edecektir..:)



7 yorum:

  1. hacerede böyle shop yaparsak acaba neler çıkar merak içerisindeyim cano =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):):) bunu hemen uygulamaya geçirmeliyim cano..fikir için sağol:) çok güzel olacak :)

      Sil
  2. Gerçekten hayatımıza çok şey kattı, ayrıca tebrik ediyorum. Mimarlık benim hobim, yani okumayı yazmayı seviyorum mimarlıkla ilgili ama mimar değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimar olarak,"okumak yazmak" en güzel kısım diye düşündüğüm dönemimdeyim..kısa bir zaman içinde uygulama kısmı da tatmin eder umarım:) yorumunuz mutlu etti,çok sağolun..

      Sil