1 Ocak 2013 Salı

Bir homo-sapiens hali-I



     Hepimiz niyetli olmasak da astroloji,magazin,populer kültür gündemine maruz kalmaktayız.Gerek günlük hayatta,gerek sanal ortamda ister istemez kendimizi bu furyanın içinde buluruz.Ben günlük fal yorumlarına inanmamakla beraber burçların karakterler üzerindeki etisine şaşırmadan edemeyenlerdenim.Artık kendi karakterimizi dinlemek egoist yanımızı mı tatmin ediyor bilemeyeceğim ama kendi burcumun özelliklerini okuduğumda "hee valla doğru","ayneen ya" gibi cümleler kurduğuma şahit oldum.Merak eden olduysa diye açıklayayım ben bir 'boğa' kadınıyım.Bir de bunun kadın-erkek durumu,yükselen-alçalan etkisi var değil mi? O kısmına henüz girme eğilimim olmadı ama belli mi olur boğa burcunun özelliklerinde olmayan bir yanımı keşfedersem başka burçlardan rol çalabilirim.



 
 
 
 



     Ben burcumu sevmiyorum diyecek bir insan tanımıyorum.Çünkü herkes burcunun en iyi yanlarını aklında tutar ve onunla övünür.Mesela ben.Sağolsun "Salvador Dali,Karl Marks,Sigmund Freud,Kanuni Sultan Süleyman,Shakespeare" gibi bir çok baba sanatçı-alim-bilim insanları bu burçla doğmuş.Onlara ne kadar teşekkür etsem az çünkü onların adıyla kendi reklamımı yapabiliyorum.Son sözü onlarla bitirebiliyorum. Benim burç şöyle böyle diye anlatıp övünenlere hemen "ne diyoon sen koçum Shakespeare bile boğa burcunda" diye atılım yapabiliyorum.Sonra derin bir sessizlik.Kimse de kalkıp demiyor ki  "peki ya senin ne oyunculuğunu gördük ne yazarlığını".Diyemezler çünkü ben boğa burcuna mensup olarak Shakespeare ile bir bağlantı kurabilmişim.Mesele bu işte.Ne olduğun değil kendini nasıl anlattığın.





mesela şuan övünemedim burcumla:)
 
 
 

     Pazarlama sadece ticarette olmuyor artık.Sanal ortamlarda,sosyal medyada sürekli kendimizi pazarlamıyor muyuz.Facebooklar,tweeterlar ne için? Sürekli farklı ortamlarda egzantrik resimler çekilmek,aradaş sayısını arttırmak için yolda görse selam  bile vermeyeceği kişilere arkadaşlık teklifi yollamak, bir kere bile izlemediği filmleri "beğenmek (like)" ,kitap kurdu imajı çizmek için yazar olduğunu "google amcadan" öğrendiği kişilerin kitaplarını okumuş gibi yapmak...vs.Bütün bunlar insanların olmadığı halde özendiği,görünmediği halde aslında öyleymiş gibi davrandığı haller.Hepimiz yaptık, yapıyoruz. Kendimi erdem bir kişi gibi gösterme çabasında falan değilim yanlış anlaşılmasın.Sadece farkında olmadığımız komik görüntümüzü göstermek istedim.



 

     İnsan olmak güzel şey.2013 için ilk insan hali yayınımı yapmış bulunuyorum.Nice yazılası hallere..




    
    
    

5 yorum:

  1. kova burcu işte bu komikti :DD

    YanıtlaSil
  2. Ben Akrebim ve şikayetçiyim kendisinden. Beni yansıtmıyor :))

    YanıtlaSil
  3. o zaman muhtemelen marsın venüsün siz doğarken bir etkisi vardır:) ya da yükselen alçalan burç etkilerini göz ardı etmemek lazım diye düşünüyorum :P

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil